SM-Gal.Watch5 PRO (45mm) BT Tit SAMSUNG
187 075 Ft
155 825 Ft
122 697 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
SM-R920 Watch5 PRO (45mm) BT cím SAMSUNG
Műszaki adatok:
- Processzor: Samsung Exynos W920 (5 nm), 2 magos
- Kijelző: 1,36" (3,4544 cm), 450 × 450 AMOLED, Always-On, 330 PPI
- Üveg: zafír kristály
- Memória: RAM 1,5 GB, tárhely 16 GB
- Kompatibilitás: Android 8.0 és újabb, RAM 1,5 GB és nagyobb
- Vízálló: IP68 / 5 ATM / MIL-STD-810G
- Kommunikáció: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n, Bluetooth 5.2, NFC
- Navigáció: GPS / Glonass
- Érzékelők: gyorsulásmérő, giroszkóp, geomágneses érzékelő, Hall-érzékelő, fényérzékelő, barométer, bioelektromos impedancia érzékelő, optikai szívritmusérzékelő.
- Akkumulátor: 590 mAh, akár 80 órán keresztül
- Anyag: titán
- Méretek: 45,4 × 45,4 × 10,5 mm
- Súly: 46,5 g
- Szín: Titan
Termék leírása: A termék leírása: A termék leírása: A termék leírása: A termék leírása:
Tartós és többfunkciós
A Samsung SM-R920 Watch5 PRO okosóráját kemény körülményekre tervezték.
Stílusos design
A zafírkristályos titán lünetta nagy tartósságot és elegáns megjelenést biztosít.
Egészségügyi felügyelet
Az óra figyeli az egészségi állapotot, a szív- és érrendszeri funkciókat és az alvás minőségét.
Navigáció
A beépített GPS-modul és a navigáció mindig elkíséri Önt az úti céljához.
Az akkumulátor élettartama
Hosszú, akár 80 órás akkumulátor-üzemidő.
Wear OS
Az óra az eredeti Wear OS-t használja számos hasznos alkalmazás eléréséhez.
Érintésmentes fizetés
Modern Bluetooth 5.2 és NFC érintés nélküli fizetés.
A csomag tartalma:
- Nézze meg a weboldalt.
- Pánt
- Töltőkábel
- Gyorsindítási útmutató
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.