Vivotek PoE switch AW-GEL-065A-060, 4xGE PoE(802.3af/at, PoE költségvetés 60W), 2xGbE RJ-45, extend-mode akár 250m(PoE@10Mbps)
58 530 Ft
49 825 Ft
39 232 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Műszaki specifikációk
Modell
AW-GEL-065A-060
Termékleírás
Vezérelt kapcsoló 4xGE PoE 2xGE UTP Lite
Port konfiguráció
10M/100M/1G PoE port
4
10M/100M/1G RJ45 port
2
IEEE 802.3x
V
IEEE 802.3u
V
IEEE 802.3ab
V
Portok száma összesen
6
HW teljesítmény
Kapcsolási sávszélesség
12 Gbps
Puffer
1 Mb
MAC-cím
8K
Jumbo keretek
9216 lakás
Lite Managed funkció
VLAN
802.1Q címkéken alapuló VLAN
4096 VLAN AZONOSÍTÓ
Port-alapú VLAN
V
Spanning Tree protokoll
IEEE 802.1d (STP)
V
IEEE 802.1w (RSTP)
V
Link Aggregáció vezérlő protokoll
V
QoS
Port-alapú CoS
V
802.1p alapú CoS
V
DSCP-alapú CoS
V
Hurokvédelem
V
Áramlásszabályozás
V
Strom Control
V
Port-alapú tükrözés
V
Kikötőszigetelés
V
Sávszélesség-szabályozás
V
Satic MAC
V
PoE menedzsment
PoE be-/kikapcsolás vezérlése
V
Automatikus PoE vezérlés
V
Non-Stop PoE
V
PoE bővítési mód (250M)
V
PoE funkció
Megfelel az IEEE 802.3 PoE szabványnak
802.3 af/at
PoE kimeneti portok száma
4
PoE kimeneti teljesítmény
30W
Totoal PoE Power Budget
60W
PoE pin hozzárendelés
1/2( ), 3/6(-)
PoE túlfeszültség elleni védelem
4KV PoE portonként
A környezet meghatározása
Üzemi hőmérséklet
0°C ~ 50°C (32°F ~ 122°F)
Tárolási hőmérséklet
-20°C ~ 70°C (-4°F ~ 158°F)
Működési páratartalom
10~90% RELATÍV PÁRATARTALOM
Mechanikai specifikációk
Méretek
200 (szélesség) x 118 (mélység) x 44 (magasság) mm
Súly
0,66 kg
Energiaforrás
AC bemenet
100 V ~ 240 V
Frekvencia
50 ~ 60 Hz
Energiafogyasztás
65W
Tanúsítás
Tanúsítás
CE, FCC, LVD, VCCI
Garancia
Garancia
24 hónap
Tartozékok
Mellékelt tartozékok
Tápkábel, QIG, rack szerelőkészlet
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.