Xiaomi Redmi Note 12 Pro 4G 6/128GB Polar White EU
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Xiaomi Redmi Note 12 Pro 4G 6/128GB Polar White EU
EAN: 6941812702543
Fedezze fel a technológia varázsát a Xiaomi Redmi Note 12 Pro-val
Bemutatjuk a Xiaomi Redmi Note 12 Pro-t. Egy telefon, amely nemcsak a dizájnjával, hanem a funkcióival is lenyűgözni fog.
AMOLED DotDisplay az élénk vizuális élményért
6,67" FHD AMOLED DotDisplay 120 Hz-es frissítési frekvenciával. Dolby Vision és Dolby Atmos technológia a prémium hangélményért.
108Mpx quad kamera
- 1/1.52" Samsung HM2 érzékelő
- 9 az 1-ben pixel összevonás
- Kettős natív ISO érzékenység
Filmstílusok és 16Mpx-es szelfi
ProCut funkció a kreativitásod kibontakoztatásához a filmek készítésekor. 16 megapixeles előlapi kamera a tiszta és természetes szelfikhez.
Teljesítmény és hosszú távú használat
Snapdragon 732G processzor a kiemelkedő teljesítményért. 5000mAh-s akkumulátor és 67W-os turbótöltés a hosszan tartó használatért.
Műszaki adatok:
- Kijelző átlója: 6,67"
- Kijelző felbontása: 2400×1080 px
- Kijelző típusa: A kijelző típusa: AMOLED DotDisplay
- Működési memória: 6 GB
- Belső memória: 128 GB
- Processzor: Qualcomm Snapdragon 732G
- Processzormagok száma: 8
- Processzor frekvencia: 2,2 GHz
- Operációs rendszer: Android 11, MIUI 13
- Akkumulátor kapacitás: 5 000 mAh
- Az akkumulátor jellemzői: 67W-os turbó töltés
- Hátsó kamera felbontása: 108 8 2 2 2 Mpx
- Első kamera felbontása: 16 Mpx
- Memóriakártya-nyílás: igen
- Hálózati támogatás: 4G/LTE, 3G
- Bluetooth verzió: 5.0
- Navigációs rendszerek: GPS, A-GPS, Glonass, Galileo, Beidou
- Érzékelők: közelségérzékelő, környezeti fényérzékelő, szívritmusérzékelő, gyorsulásmérő, giroszkóp, iránytű
- NFC: Igen
- 3,5 mm-es jack: Igen
- Csatlakozók: USB-C
- Méretek: 164,2 x 76,1 x 8,12 mm
- Súly: 201,8 g
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.