Océ 1060016925 - nyomtatófej, cyan (azúrkék)

(Illusztrációs kép)

- 8%

A kép nem elérhető.

Megr. száma

1IOCTCS300TCG

OEM

1060016925

Szín
Azúrkék
Gyártó
Océ
Garancia
24 hónap
Hűségpontok
4583

Értékelés

12345
21-60 munkanap

99 465 Ft

91 660 Ft

72 173 Ft Áfa nélkül

Legalacsonyabb ár az elmúlt 30 napban: 88 949 Ft
Vásárolj még 15 000 Ft értékben és rendelésed ingyen kiszállítjuk.

Ingyenes szállítás

15 000 Ft feletti megrendelés esetén

Szállítás 48 órán belül

Tényleg gyorsak vagyunk

Nálunk van ideje

Az árut 30 napon belül visszaküldheti

Megjutalmazzuk Önt

Minden vásárlás után hűségpontot kap

Paraméterek

  • Szín: Azúrkék
  • Gyártó: Océ
  • Garancia: 24 hónap
  • Hűségpontok: 4583

Leírás és specifikációk

Az eredeti 1060016925 nyomtatófej a nyomtató legfontosabb alkotórésze. A tintasugaras nyomtatóknál a nyomtatófej felelős a nyomtatásért. Mikroszkopikus fúvókák segítségével hihetetlen pontossággal miniatűr tintacseppek kerülnek a papírra.

Ha a nyomtatót sokáig nem használjuk a nyomtatófej fúvókái kiszáradnak, így a mechanikai kopás káros hatással van annak élettartamára. Ennek az alkatrésznek a hibái mindig rossz nyomtatási minőséget eredményeznek. Ha Önnél is felmerült ez a probléma, akkor talán eljött az idő a nyomtatófej cseréjére. Ez nem kivételes helyzet, elvégre a nyomtatófej fogyóeszköz.

Az eredeti 1060016925 nyomtatófejeket a nyomtató gyártója szigorú felügyelet mellett gyártják és tesztelik. Maga az Océ márka garantálja, hogy minden a tervek szerint működni fog. Általában az eredeti alkatrészek megbízhatóbbak, mint a kompatibilis alkatrészek formájában kínált alternatívák. Kevesebb probléma van az eredeti nyomtatófejekkel, és ezek használata nem okoz szükségtelen bonyodalmakat a nyomtató esetleges garanciaigényével.

Az Océ márka a Canon csoport része. Az eredetileg a 19. századból származó holland márka a nyomtatáshoz és másoláshoz használt hardverek és szoftverek gyártásával, valamint értékesítésével foglalkozik.

Ha 1060016925 nyomtatófejet vásárol, akkor 4583 hűségpontot kap, amit kedvezményként használhat a következő vásárláskor a TonerPartner weboldalon.

Vélemények a TonerPartners.hu webáruházról

Ellenőrzött vásárló (6. 2. 2023) 12345

Érvek: A gyorsaság!

Ellenérvek: Nincsen!

Nagyon jó!

Ellenőrzött vásárló (6. 2. 2023) 12345

Gyors, korrekt ügymenet

Ellenőrzött vásárló (6. 2. 2023) 12345

Érvek: Ügyfélcentrikusak.

Ellenérvek: Nem tudok mit csinálni a kiürült patronokkal, erről jó lenne tájékoztatást kapni.

Ügyesek, aktívak, törődnek a vásárlóval.

Ellenőrzött vásárló (6. 2. 2023) 12345

Elégedett vagyok , utángyártott patront vettem ami olcsóbb, de jó.

Ellenőrzött vásárló (6. 2. 2023) 12345

Egyszerű volt kezelni a weboldalt. Gyors rendelés, gyors kiszállítás.

Ellenőrzött vásárló (5. 2. 2023) 12345

Érvek: Vevőbarát bolt.

Ellenérvek: Nem tapasztaltam.

Gyors, pontos szállítás. Az ugyan nem csak az ő érdemük, de elégedett vagyok a rendelt termék minőségével is.

Ellenőrzött vásárló (5. 2. 2023) 12345

megbízható, gyors

Ellenőrzött vásárló (5. 2. 2023) 12345

Ellégedet vagyok mindennel

Ellenőrzött vásárló (4. 2. 2023) 12345

Teljesen elégedett vagyok. Azt kaptam amit megrendeltem. Gyors pontos , kiszállítás.

Ellenőrzött vásárló (4. 2. 2023) 12345

Érvek: Gyors, korrekt ügyintézés, jó ár-érték arány.

Ellenérvek: Nem volt.

Teljes mértékben meg voltam elégedve.

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Pallag utca 17. E1 - Horváth Péter címre. Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Hogyan ismerem fel, hogy a festék eredeti vagy utángyártott?

Eredeti festékeket saját márkanév alatt forgalmazunk (HP, Canon, Epson, Brother egyéb). A Xerox termékek eredeti festékek, amelyek (HP, Canon, ...) nyomtatókhoz is alkalmazhatók. Előnyük az alacsonyabb ár (-25% -35%), valamint OMV ajándékutalványt is adunk ajándékba. A TonerPartner PREMIUM márkanév alatt kompatibilis festékeket árusítunk, amelyekkel az ár akár 80% -át megtakaríthatja! Ezekre a termékekre életre szóló jótállás és garancia érvényes. A legolcsóbb változat az ECONOMY festék, amelyekre azonban nem adunk életre szóló jótállást vagy garanciát a nyomtató károsodása ellen.

Mi a különbség a TonerPartner PREMIUM, a Economy és a Xerox között?

A TonerPartner PREMIUM termékek a saját gyártású termékeink, rendelkezik szükséges tanúsítványokkal. Nyomtatási minőségben egyezik az eredeti termékkel, ezért is életre szóló jótállást kínálunk és ezen felül, ha a nyomtató károsulna a szervizelést a cégünk fizeti. A Xerox eredeti festékkazetták más márkák (HP, Canon,…) nyomtatóihoz is megfelelőek, előnyük az alacsonyabb ár (-25% és 35%), a felelősségbiztosítás és az OMV utalvány, amit a kiválasztott termékhez ajándékba kap. Az ECONOMY festékek a legolcsóbb változat, amelyet csak szövegek nyomtatásához ajánlunk, otthoni használatra. Ezen kazetták esetén nem nyújtunk garanciát a nyomtató károsodása ellen.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Mi a különbség azon termékek között, ahol azonos megnevezés szerepel?

Néhány eredeti terméket többféle változatban kínálunk, amelyek csak a csomagolásban különböznek egymástól. Például a HP 650 kazettát egy normál papírcsomagolásban valamint "buborékfóliában" szállítjuk, de megvásárolható egy műanyag csomagolásban is . A két patron pontosan ugyanaz.

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

Nem találta a választ?
Írjon nekünk

Ha kérdése van ezzel a termékkel kapcsolatban, és nem találta meg a szükséges információkat, írjon nekünk. Tanácsot adunk.

Segíthetünk? Segítünk Önnek!
Barbara Tanácsadó a választásban
Érdeklődnék