Oukitel WP18 narancssárga

- 3%

Illusztrációs kép

Oukitel WP18 narancssárga
Oukitel WP18 narancssárga
Oukitel WP18 narancssárga
Oukitel WP18 narancssárga
Oukitel WP18 narancssárga
Oukitel WP18 narancssárga
Oukitel WP18 narancssárga
Megr. száma
31048923
OEM
WP18 Orange
Gyártó
Oukitel
Hűségpontok: 2788
0 értékelés
Raktáron 1 db, 6.5.2024 Önnél

57 630 Ft

55 775 Ft

43 917 Ft Áfa nélkül

Legalacsonyabb ár az elmúlt 30 napban: 54 875 Ft
Raktáron 1 db, 6.5.2024 Önnél

55 775 Ft

57 630 Ft

43 917 Ft Áfa nélkül

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

Oukitel WP18 narancssárga

Robusztus és erős

Az új Oukitel WP18 Orange azok számára készült, akik nagy akkumulátor-üzemidőt várnak el.

Megjelenítés és teljesítmény

A telefon 5,93 hüvelykes HD kijelzővel rendelkezik, és egy négymagos MediaTek Helio A22 processzor hajtja.

Ezt követi a 4 GB RAM 32 GB ROM memória.

Védelem és tartósság

Az Oukitel WP18 Orange por- és vízálló, IP68 és IP69K és MIL-STD-810G védettséggel rendelkezik.

Akkumulátorok

A 12 500 mAh kapacitású akkumulátor hosszú üzemidőt biztosít töltés nélkül.

A telefont power bankként is használhatja.

Tárhely

A telefon SD-kártyával akár 1 TB-ig bővíthető a tárhely.

Kamera

Van egy 13,0 0,3 MPx hátsó és egy 5,0 MPx előlapi kamera.

Csatlakoztathatóság

A telefon támogatja a 2x nanoSIM - 4G, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n és Bluetooth 5.0 szabványokat.

Méretek és súly

A telefon súlya 430 g, a készülék méretei pedig 153,8 x 74,2 x 21 mm.

A csomag tartalma

  • mobiltelefon WP18
  • töltőadapter
  • USB-USB-C kábel
  • kis kézikönyv
  • jótállási jegy
  • szúrótű

Paraméterek

Operációs rendszer
Kijelző felbontása
Típus
Képernyő átló
Kijelző típusa
A processzormagok száma
Tanúsítvány
Vezeték nélküli technológia
Adatszolgáltatások
Kártya konfiguráció
Maximális memóriakártya mérete
Memóriakártya nyílás
A kivágás alakja a kijelzőn
A fő SIM-kártya típusa
Másodlagos SIM-kártya típusa
Processzor márka
Az elülső kamera lencséinek száma
A hátsó kamera lencséinek száma
Elemtípus
Gyártó

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2681 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 52000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (március)