POCO F3 8 / 256GB Arctic White XIAOMI
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
POCO F3 (8 GB / 256 GB) Arctic White
Kettős hangszóró
HDR10+
5G
Hi-Res Audio és Hi-Res Audio Wireless tanúsítvánnyal rendelkezik
Operációs rendszer: Android 11 / MIUI 12
Processzor - magok száma: Qualcomm Snapdragon 870 - Nyolcmagos
Processzor frekvencia: 3,2 GHz
Felhasználói memória [GB]: 256
RAM mérete [GB]: 8
Memóriakártyák: nem.
Kijelző - átlós [hüvelyk]: 6,67" AMOLED, ultra-pici DotDisplay
Kijelző felbontása [pix]: 2400 x 1080 FHD +
Érintőképernyő
Támogatott hálózatok:
- 2G: GSM: 850 900 1800 1900 MHz
- 3G: WCDMA: 1/2/4/5/8
- 4G: LTE FDD: 1/2/3/4/5/7/8/12/17/20/28/66
- 4G: LTE TDD: 38/40/41
- 5G: n1, n3, n5, n7, n8, n20, n28, n38, n41, n77, n78
Csatlakozás:
Kettős nano-SIM kártya
USB-C
Bluetooth 5.1, Wi-Fi 6
NFC
IR Blaster
GPS: GPS, A-GPS, Glonass, Beidou, Galileo
Érzékelők:
Közelségérzékelő, Környezeti fényérzékelő, Gyorsulásmérő, Giroszkóp, Elektronikus iránytű, Lineáris motor, IR blaster
Oldalsó ujjlenyomat-érzékelő
360°-os környezeti fényérzékelő
Kamera:
48 MP + 8 MP + 5 MP AI háromszoros hátsó kamera
48MP fő kamera
- 1/2" érzékelőméret, 1,6 µm, 4 az 1-ben nagy pixel
- f / 1,79, 6P objektív, AF
8 MP ultra-széles kamera
- f / 2,2, FOV 119 °
5 MP telemakró kamera
- f / 2,4, AF (3 cm-7 cm)
Hangzoom, kettős videó, éjszakai mód 2.0,
Egy kattintásos videó módok
20MP előlapi kamera
f / 2,45
Éjszakai mód, kettős videó, időzített szelfi
Akkumulátor:
Típus: Li-Po
33 W-os gyorstöltés
Kapacitás [mAh]: 4520
Méretek [mm]: 163,7 x 76,4 x 7,8 mm
Súly [g]: 196 g
A csomag tartalma: 33W-os töltő
Garancia: 24 hónap
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.