Samsung Galaxy Z Fold3, 12/256 GB, 5G, EU, fekete
711 615 Ft
505 890 Ft
398 339 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Samsung Galaxy Z Fold3 5G: Az okostelefonok új korszakának bevezetése
A Galaxy Z Fold3 5G szimmetrikus, kiegyensúlyozott és kivételes. Egyedülálló Flex módot kínál a kényelmes hátradőléshez.
Kompakt és látványos
Az eddigi legvékonyabb és legjobban egymásra rakható Galaxy Fold. Összehajtogatva egy prémium 6,2 hüvelykes okostelefon. Kinyitva a lehetőségek új világát tárja fel.
A nyomon követés új módja
7,6 hüvelykes Infinity Flex kijelző kameranyílás nélkül. AMOLED Infinity Flex kijelző 22,5:18 képaránnyal a magával ragadó élményért.
Hozza ki a legtöbbet a csúcskategóriás kijelzőből
Egy fő képernyő használatára optimalizált felhasználói felület. Több információt mutat egy pillantással.
PC-szerű multitasking
A képernyőt egyszerre három alkalmazással oszthatja fel. Az alkalmazások csoportjainak mentése az Edge sávra az azonnali multitaskinghoz.
Zökkenőmentes játék és megtekintés
120 Hz-es frekvencia a zökkenőmentes játékhoz és megtekintéshez a külső és a fő kijelzőn egyaránt. 5 nm-es processzor a nagyobb sebességért.
Rugalmasság a lelki békéért
Szuper erős, de könnyű Armor alumínium váz. 10%-kal tartósabb és védi az ízület belső részeit.
Műszaki adatok:
- Kijelző: 7,6" AMOLED
- Kijelző felbontása: 2208 x 1768
- Processzor: Snapdragon 888
- Magok száma: 8
- Operációs rendszer: Android 11.0
- RAM: 12 GB
- Belső memória: 256 GB
- Védettségi fok: IPX8
- SIM-kártya: nano SIM eSIM
- LTE: Igen
- Hátsó kamera: 12 12 12 Mpx
- Elülső kamera: 10 4 Mpx
- 5G: Igen
- Akkumulátor kapacitás: 4400 mAh
- Csatlakozó: USB-C
- A telefon méretei: 6,7*15,8*1,6 cm
- Súly: 300 g
Csomag tartalma: töltőadapter, mobiltelefon, töltőkábel
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.