Xiaomi 12 8GB/128GB kék
235 390 Ft
185 346 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Xiaomi 12 8GB/128GB kék
EAN: 6934177763793
Kompakt kialakítás a kényelem érdekében
A Xiaomi 12 készüléket kényelmes egykezes használatra tervezték. A mindössze 69,9 mm-es szélességével tökéletesen elfér a tenyérben.
Stílusos, ikonikus esztétika
Az új ikonikus dizájn három színváltozatban kapható: szürke, lila és kék.
Következő generációs csúcsteljesítmény
A telefont a Qualcomm legfejlettebb mobilplatformja, a Snapdragon 8 Gen 1 hajtja.
Professzionális kamera
50Mpx-es fő kamera, 13Mpx-es ultraszéles látószögű kamera és 5Mpx-es telemakro kamera.
AMOLED kijelző
A 6,28 hüvelykes, FHD 2400×1080 felbontású AMOLED kijelző több mint 68 milliárd színt jelenít meg.
TrueColor kijelző professzionális színkalibrálással
Támogatja a 120 Hz-es AdaptiveSync frissítési frekvenciát és az akár 480 Hz-es érintés mintavételi frekvenciát.
Dolby Vision és HDR 10 technológia
Ultra élénk képek hihetetlen fényerővel, kontraszttal és színes részletességgel.
HANG A Harman Kardon és a Dolby Atmos támogatásával
Kiváló hangélmény a szimmetrikus hangszórópárnak köszönhetően.
Hosszú élettartamú akkumulátor
Kompakt testébe egy 4500 mAh-s akkumulátort pakol.
Műszaki specifikációk
- Kijelző: 120Hz-es 6,28" AMOLED DotDisplay 120Hz-es kijelző
- Kijelző felbontása: 2400 × 1080
- Processzor: Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1
- Magok száma: 8
- Magfrekvencia: 3,0 GHz
- Operációs rendszer: Android 12, MIUI 13
- Működési memória: 8 GB
- Belső memória: 128 GB
- Hátsó kamera: 50 13 5Mpx
- Elülső kamera: 32Mpx
- Bluetooth: 5.2
- USB verzió: USB-C
- Dupla SIM: Igen, 2x nano SIM
- Akkumulátor kapacitás: 4500 mAh
- Magasság: 152,70 mm
- Szélesség: 69,90 mm
- Mélység: 8,16 mm
- Súly: 180 g
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.