Garett Smartwatch Veronica arany, rózsaszín szíjjal

- 9%

Illusztrációs kép

Garett Smartwatch Veronica arany, rózsaszín szíjjal
Garett Smartwatch Veronica arany, rózsaszín szíjjal
Garett Smartwatch Veronica arany, rózsaszín szíjjal
Garett Smartwatch Veronica arany, rózsaszín szíjjal
Garett Smartwatch Veronica arany, rózsaszín szíjjal
Megr. száma
31601053
OEM
VERONICA_GOLD_PINK
Gyártó
Garett
Hűségpontok: 1484
0 értékelés
Raktáron 1 db, szerdán Önnél

32 480 Ft

29 690 Ft

23 378 Ft Áfa nélkül

Legalacsonyabb ár az elmúlt 30 napban: 27 110 Ft
Raktáron 1 db, szerdán Önnél

29 690 Ft

32 480 Ft

23 378 Ft Áfa nélkül

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

Garett Smartwatch Veronica: Elegancia és funkcionalitás

Stílusos kialakítás és kényelmes illeszkedés

Elegáns okosóra híváskészséggel. Kompatibilis Android és iOS rendszerekkel.

Hívások kezdeményezése közvetlenül az óráról

Hívás- és SMS-riasztások. Értesítések különböző alkalmazásokból. Hívások kezdeményezése az okostelefon megérintése nélkül.

Egészség- és tevékenységfigyelés

Pulzusmérő, pulzoximéter és vérnyomásmérő. Számos sportolási mód. Tevékenység- és alváskövetés.

IP67 vízálló ház

Ellenáll a fröccsenő víznek vagy porszemcséknek. Óra interfész cseh és szlovák nyelven is.

Hosszú akkumulátor élettartam

Hihetetlen tartósság, akár 7 napos üzemidő egyetlen akkumulátortöltéssel.

Kiváló minőségű kijelző

1,3" IPS színes kijelző. Élénk, természetes színek és nagyszerű, széles betekintési szögek.

Műszaki specifikációk

  • Vízálló IP67
  • 1,32" IPS képernyő
  • Realtek 8762DT processzor
  • Bluetooth 5.0 verzió
  • Akkumulátor kapacitás 200 mAh
  • Akkumulátor élettartama akár 7 nap
  • Méretek: 49,5x46,5x10,5 mm
  • Maximális szíjhossz: 21 cm
  • Súly: 70g

Paraméterek

Termék típusa
Kapcsolódás
Kijelző típusa
Eszköz
Meghatározás
Idő kijelzés
Elemtípus
Az óra funkciói
Interfész nyelve
Kompatibilis operációs rendszer
Szíj anyaga
Értesítések és jelentések
Érzékelők és hardver
A csomag része
A számlap formája
Cserélhető szíj
Az ellenőrzés módja

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2722 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 51000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (április)