Mi Watch Lite Black

- 10%

Illusztrációs kép

Mi Watch Lite Black
Mi Watch Lite Black
Mi Watch Lite Black
Mi Watch Lite Black
Mi Watch Lite Black
Mi Watch Lite Black
Mi Watch Lite Black
Mi Watch Lite Black
Mi Watch Lite Black
Mi Watch Lite Black
Megr. száma
31239275
OEM
28818
Gyártó
Xiaomi
Hűségpontok: 1263
0 értékelés
Elfogyott

Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.

Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

Obr. Fitness 1543770a

Fitness

  • Integrált GPS
  • Légnyomás és magasság
  • Automatikus fényerő beállítás
  • Iránytű
Obr. 11 tréninkových režimů 1543770b

11 edzésmód

  • Szabadtéri futás
  • Futópad
  • Kerékpározás a szabadban
  • Biciklizés bent
  • Szabad stílus
  • Séta
  • Trekking
  • Terepfutás
  • Úszás egy úszómedencében
  • Úszás nyílt vízben
  • Krikett
Obr. Zdraví a každodenní život 1543770c

Egészség és mindennapi élet

  • Pulzus monitor
  • Alvásfigyelő
  • Ellenőrzött légzés
  • Értesítés
  • Időjárás
  • Óra
  • Riasztás
  • Fény
  • Zenevezérlés
Obr. Design & další 1543770d

Tervezés és egyebek

  • 5 alapértelmezett tárcsa
  • 10 napos akkumulátor élettartam
  • 2 óra töltés
  • Xiaomi Wear alkalmazás
  • Könnyű hevedercsere

Műszaki adatok

  • Flash: 256 Mb
  • Méretek: 41 × 35 × 10, 9 mm
  • Kijelző: 1,4" TFT
  • Felbontás: 320 × 320 pixel, PPI 323
  • Bluetooth: BLE 5.1
  • Érzékelők: PPG, gyorsulásmérő, giroszkóp, fényérzékelő, E-iránytű, barométer
  • GPS: GPS + Glonass
  • Akkumulátor kapacitása: 230 mAh
  • Vízállóság: 5 ATM
  • Töltés: Töltő dokkoló, PogoPin
  • Súly: 35g
  • Szíj szélessége: 20mm
  • Szíj hossza: 140-210 mm

Paraméterek

Termék típusa
Kapcsolódás
Kijelző típusa
Eszköz
Hordható kiegészítők
Meghatározás
Idő kijelzés
Az óra funkciói
Interfész nyelve
Kompatibilis operációs rendszer
Tok anyaga
Szíj anyaga
Értesítések és jelentések
Érzékelők és hardver
Üveg
Hely- és útvonalkövetés
A csomag része
A számlap formája
Cserélhető szíj
Az ellenőrzés módja
Gyártó

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2705 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 52000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (április)