Oukitel WP19 Fekete

- 6%

Illusztrációs kép

Oukitel WP19 Fekete
Oukitel WP19 Fekete
Oukitel WP19 Fekete
Oukitel WP19 Fekete
Oukitel WP19 Fekete
Oukitel WP19 Fekete
Oukitel WP19 Fekete
Megr. száma
31048924
OEM
WP19 Black
Gyártó
Oukitel
Hűségpontok: 6876
0 értékelés
Elfogyott

Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.

Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

Fedezze fel az Oukitel WP19 Black teljesítményét

EAN: 6931940709378

Egyedülálló állóképesség

A mobiltelefon-kategória legnagyobb akkumulátora. Akár egy hétig is kitart!

Erő, ami mindent megtesz

MediaTek Helio G95 okta-core processzor. 8 GB RAM 256 GB ROM.

Lenyűgöző kijelző

6,78" FHD kijelző 90 Hz-es frissítési frekvenciával a tökéletes élményért.

Fotók, mint egy profi

64MP-es fő érzékelő a Samsungtól. 20MP-es IR éjszakai kamera.

Először a rugalmasság

Víz-, por- és cseppálló. IP68, IP69 és MIL-STD-810H tanúsítás.

Műszaki specifikációk

  • Operációs rendszer: Google Android 12.0
  • Processzor: MediaTek Helio G95 2,05 GHz, Octa-core
  • RAM: 8 GB
  • Belső memória: 256 GB
  • Kijelző: 6.78" FHD IPS, PPI: 396, 20.5:9
  • Felbontás: 1080*2460
  • DUAL SIM: Igen (2x nanoSIM - 4G)
  • Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n/ac
  • Elülső kamera: 16,0 MPx
  • Hátsó kamera: 64.0 20.0 (IR) 2.0 MPx
  • Akkumulátor: Li-ion polimer 21 000 mAh
  • Tápegység: 9 V (3 A) max. 33 W
  • Tanúsítványok: IP68, IP69K, MIL-STD-810H

A csomag tartalma

  • 1x mobiltelefon WP19
  • 1x töltőadapter
  • 1x USB-USB-C kábel
  • 1x kis kézikönyv
  • 1x jótállási kártya
  • 1x biztosítótű

Paraméterek

Operációs rendszer
Típus
Kijelző típusa
Tanúsítvány
Vezeték nélküli technológia
Adatszolgáltatások
Kártya konfiguráció
Memóriakártya nyílás
A kivágás alakja a kijelzőn
A fő SIM-kártya típusa
Másodlagos SIM-kártya típusa
Processzor márka
Az elülső kamera lencséinek száma
A hátsó kamera lencséinek száma
Elemtípus
Gyártó

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2681 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 52000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (március)