Ricoh B223-2042 - optikai egység, black (fekete)
A kiválasztott termék jelenleg nem elérhető, így kosárba helyezése sem lehetséges.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Az eredeti B223-2042 optikai egység a lézernyomtató egyik legfontosabb eleme. Az optikai egység, más néven optikai dob, felelős a toner papírra történő továbbításáért és rögzítéséért - tehát a nyomtatásért.
Mivel a különálló optikai dobegyeséggel rendelkező lézernyomtatókban nem cserélik rendszeresen a dobot és a festéket, így a dob fokozatosan használódik el. A megfelelő idő az optikai dobegység cseréjéhez az, amikor nyomtatási hibákat észlel.
A oldal kapacitású, önálló B223-2042 optikai dobegységet úgy tervezték, hogy a festékkazetta élettartama többszöröse legyen. Magasabb beszerzési árat tökéletesen ellensúlyozza az olcsóbb fogyóeszköz - külön optikai egységet használó nyomtatók (az optikai dob nem tartalmazza a festéket) olcsóbbak, mint az optikai dobbal rendelkező tonerkazetták.
Az eredeti B223-2042 optikai dobegységet a nyomtató gyártója szigorú felügyelet mellett gyártják és tesztelik. Maga a Ricoh márka garantálja, hogy minden a tervek szerint működni fog. Általában az eredeti alkatrészek megbízhatóbbak, mint a kompatibilis alkatrészek formájában kínált alternatívák.
Az eredeti optikai dobegység általában kevesebb kompatibilitási problémával rendelkeznek, és ezek használata nem okoz szükségtelen bonyodalmakat a garanciaigénylés során, viszont a hátrányuk a magas vételár. A kompatibilis optikai dobegység gyakran előnyös alternatíva olcsóbban.
A Ricoh, japán márka, 1936 óta foglalkozik a képalkotó és elektronikai termékekkel. Az irodai multifunkcionális nyomtatóberendezésekre és lézernyomtatókra szakosodott, valamint megoldásokat kínál a lemezes adatáramlás és a kapcsolódó informatikai szolgáltatások kezelésére. Minden nap több mint 100 000 Ricoh alkalmazott igyekszik komplett megoldást kínálni a nyomtatáshoz és az adatfeldolgozáshoz.
Ha B223-2042 optikai dobegységet vásárol, akkor 2930 hűségpontot kap, amit kedvezményként használhat a következő vásárláskor a TonerPartner weboldalon.
A Ricoh B223-2042 - optikai egység, black (fekete) terméket a következő nyomtatókhoz szánják, hasonlóan mint:
Toner RICOH AFICIO MP C 2500
Toner RICOH AFICIO MP C 3000
Toner RICOH AFICIO MP C2000
Toner RICOH AFICIO MP C2500E 1
Toner RICOH AFICIO MP C3000AD
Toner RICOH AFICIO MP C3000E 1
Toner RICOH AFICIO MP C3500AD
Toner RICOH AFICIO MP C3500E 1
Toner RICOH AFICIO MP C4500AD
Toner RICOH AFICIO MP C4500E 1
Toner RICOH AFICIO MP C3500
Toner RICOH AFICIO MP C4500
Toner RICOH MP C2500
Toner RICOH MP C2500E 1
Toner RICOH MP C4500
Toner RICOH MP C4500AD
Toner RICOH MP C4500E 1
Ez is érdekelheti Önt
Ricoh márka
A Távol-Kelet a világ számos technológiai óriásának szülőhelye, és a Ricoh is ezek közé tartozik. Az 1936-os kezdetektől napjainkig nem szűnt meg újításokkal, amelyeknek köszönhetően ma a digitális multifunkcionális irodai berendezések egyik legnagyobb gyártója.
A fordulópontot ez a japán cég akkor hozta, amikor 1955-ben kifejlesztette első fénymásolóját, amely örökre megváltoztatta az irányt, és a legnagyobb digitális vezetővé vált. Ezt követte az első irodai számítógép, egy nagy sebességű fax, majd 1975-ben egy fénymásoló, amely világszerte sikert aratott.
TIPP
A nyomtatóba helyezett Ricoh B223-2042 - optikai egység, black (fekete) toner még mindig szinte új, de a papíron egyenetlenségek, foltok vagy csíkok vannak? Lehet, hogy a hiba nem csak a festékben van. Talán itt az ideje kicserélni vagy megtisztítani az optikai egységet, amely a lézernyomtatók szerves részét képezi. Tudjon meg többet az optikai egység működéséről és a karbantartásáról.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Hogyan ismerem fel, hogy a festék eredeti vagy utángyártott?
Eredeti festékeket saját márkanév alatt forgalmazunk (HP, Canon, Epson, Brother egyéb). A Xerox termékek eredeti festékek, amelyek (HP, Canon, ...) nyomtatókhoz is alkalmazhatók. Előnyük az alacsonyabb ár (-25% -35%), valamint OMV ajándékutalványt is adunk ajándékba. A TonerPartner PREMIUM márkanév alatt kompatibilis festékeket árusítunk, amelyekkel az ár akár 80% -át megtakaríthatja! Ezekre a termékekre életre szóló jótállás és garancia érvényes. A legolcsóbb változat az ECONOMY festék, amelyekre azonban nem adunk életre szóló jótállást vagy garanciát a nyomtató károsodása ellen.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Mi a különbség a TonerPartner PREMIUM, a Economy és a Xerox között?
A TonerPartner PREMIUM termékek a saját gyártású termékeink, rendelkezik szükséges tanúsítványokkal. Nyomtatási minőségben egyezik az eredeti termékkel, ezért is életre szóló jótállást kínálunk és ezen felül, ha a nyomtató károsulna a szervizelést a cégünk fizeti. A Xerox eredeti festékkazetták más márkák (HP, Canon,…) nyomtatóihoz is megfelelőek, előnyük az alacsonyabb ár (-25% és 35%), a felelősségbiztosítás és az OMV utalvány, amit a kiválasztott termékhez ajándékba kap. Az ECONOMY festékek a legolcsóbb változat, amelyet csak szövegek nyomtatásához ajánlunk, otthoni használatra. Ezen kazetták esetén nem nyújtunk garanciát a nyomtató károsodása ellen.
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mi a különbség azon termékek között, ahol azonos megnevezés szerepel?
Néhány eredeti terméket többféle változatban kínálunk, amelyek csak a csomagolásban különböznek egymástól. Például a HP 650 kazettát egy normál papírcsomagolásban valamint "buborékfóliában" szállítjuk, de megvásárolható egy műanyag csomagolásban is . A két patron pontosan ugyanaz.
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.