Sharp MX-60GVSA - toner, color (színes)

(Illusztrációs kép)

 

 

 

 

Nincs megjeleníthető kép.

Megr. száma

1TSHMX60GVSAG

OEM

MX-60GVSA

SzínSzínes
GyártóSharp
Kapacitás20000 oldalt
Garancia 24 hónap
Hűségpontok18132

Értékelés

12345
10 napon belül

181 320 Ft

142 772 Ft Áfa nélkül

Bejelentkezett felhasználóknak ingyenes szállítást biztosítunk 19 999Ft feletti megrendeléshez
Felelősségbiztosítás tanusítványa

Leírás és specifikációk

Sharp MX-60GVSA toner. Szín: Színes. Kapacitás: 20000 oldalt.

Erre a tonerre nyújtott garancia: 24 hónap. A Sharp MX-60GVSA toner vásárlásával 18132 hűségpontra tesz szert, amit a következő vásárlásnál kedvezményre válthat.

Ennek a tonernek a megvásárlásánál kiszállítás INGYENES!

Nem biztos benne, hogy a Sharp MX-60GVSA toner megfelelő-e az ön nyomtatója számára? Kattintson a chatre, amit jobb oldalon lent talál, kérdezzen minket és tanácsot adunk! :) Vásároljon nálunk otthona vagy irodája kényelméből, egy hagyományos bolt meglátogatásának kötelezettsége nélkül.

12345

Értékelje elsőként a terméket

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést. Ezen kívül a szállítást kérheti GLS CSOMAGPONT-ra is. Ha vásárlás előtt regisztrál a weboldalunkon, 19 999Ft feletti vásárlás esetén INGYENES szállítást biztosítunk!

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. A regisztrált ügyfelek azonban előnyökhöz jutnak, mint pl. hűségpontok (amit kedvezményként feltud használni egy következő rendelésnél), INGYENES szállítás 19 999Ft feletti megrendelés esetén stb.

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 14 napig visszaküldheti hozzánk (2120 Dunakeszi, Toldi utca 24/A). Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 14 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Hogyan ismerem fel, hogy a festék eredeti vagy utángyártott?

Eredeti festékeket saját márkanév alatt forgalmazunk (HP, Canon, Epson, Brother egyéb). A Xerox termékek eredeti festékek, amelyek (HP, Canon, ...) nyomtatókhoz is alkalmazhatók. Előnyük az alacsonyabb ár (-25% -35%), valamint OMV ajándékutalványt is adunk ajándékba. A TonerPartner PREMIUM márkanév alatt kompatibilis festékeket árusítunk, amelyekkel az ár akár 80% -át megtakaríthatja! Ezekre a termékekre életre szóló jótállás és garancia érvényes. A legolcsóbb változat az ECONOMY festék, amelyekre azonban nem adunk életre szóló jótállást vagy garanciát a nyomtató károsodása ellen.

Mi a különbség azon termékek között, ahol azonos megnevezés szerepel?

Néhány eredeti terméket többféle változatban kínálunk, amelyek csak a csomagolásban különböznek egymástól. Például a HP 650 kazettát egy normál papírcsomagolásban valamint "buborékfóliában" szállítjuk, de megvásárolható egy műanyag csomagolásban is . A két patron pontosan ugyanaz.

Mi a különbség a TonerPartner PREMIUM, a Economy és a Xerox között?

A TonerPartner PREMIUM termékek a saját gyártású termékeink, rendelkezik szükséges tanúsítványokkal. Nyomtatási minőségben egyezik az eredeti termékkel, ezért is életre szóló jótállást kínálunk és ezen felül, ha a nyomtató károsulna a szervizelést a cégünk fizeti. A Xerox tonerek eredeti festékek, amelyek (HP, Canon, ...) nyomtatókhoz is alkalmazhatók. Előnyük az alacsonyabb ár (-25% -35%), valamint az OMV ajándékutalvány, amit ajándékba kap.
Az ECONOMY festékek a legolcsóbb változat, amelyet csak szövegek nyomtatásához ajánlunk, otthoni használatra. Ezen kazetták esetén nem nyújtunk garanciát a nyomtató károsodása ellen.

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT.
Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

Nem találta a választ?
Írjon nekünk

Ha kérdése van ezzel a termékkel kapcsolatban, és nem találta meg a szükséges információkat, írjon nekünk. Tanácsot adunk.

Segíthetünk? Segítünk Önnek!
Barbara Tanácsadó a választásban
Érdeklődnék
Családi belépő élményfürdőbe
Ingyenes szállítás29 999Ft feletti megrendelés esetén
Szállítás következő munkanaponValóban gyorsak vagyunk.
Élettartam garancia az utántöltőkreBízunk a saját termékeinkben
Garancia a nyomtatósérülés ellenHa valami baj történik, az rajtunk áll