Sharp AL-100DR - optikai egység, black (fekete)

- 16%

Illusztrációs kép

Sharp AL-100DR - optikai egység, black (fekete)
Melyik nyomtatókhoz alkalmas a termék?
Megr. száma
1VSHAL100DRBG
OEM
AL-100DR
Gyártó
Szín: Fekete
Kapacitás: 18000 oldal
Egységár: 2 Ft / oldal
Garancia: 24 hónap
Hűségpontok: 1803
4 értékelés
Melyik nyomtatókhoz alkalmas a termék?
Raktáron 1 db, 18.7.2025 Önnél

43 160 Ft

36 065 Ft

28 398 Ft Áfa nélkül

Legalacsonyabb ár az elmúlt 30 napban: 35 780 Ft
Raktáron 1 db, 18.7.2025 Önnél

36 065 Ft

43 160 Ft

28 398 Ft Áfa nélkül

Leírás és specifikációk

Az eredeti AL-100DR optikai egység a lézernyomtató egyik legfontosabb eleme. Az optikai egység, más néven optikai dob, felelős a toner papírra történő továbbításáért és rögzítéséért - tehát a nyomtatásért.

Mivel a különálló optikai dobegyeséggel rendelkező lézernyomtatókban nem cserélik rendszeresen a dobot és a festéket, így a dob fokozatosan használódik el. A megfelelő idő az optikai dobegység cseréjéhez az, amikor nyomtatási hibákat észlel.

A 18000 oldal kapacitású, önálló AL-100DR optikai dobegységet úgy tervezték, hogy a festékkazetta élettartama többszöröse legyen. Magasabb beszerzési árat tökéletesen ellensúlyozza az olcsóbb fogyóeszköz - külön optikai egységet használó nyomtatók (az optikai dob nem tartalmazza a festéket) olcsóbbak, mint az optikai dobbal rendelkező tonerkazetták.

Az eredeti AL-100DR optikai dobegységet a nyomtató gyártója szigorú felügyelet mellett gyártják és tesztelik. Maga a Sharp márka garantálja, hogy minden a tervek szerint működni fog. Általában az eredeti alkatrészek megbízhatóbbak, mint a kompatibilis alkatrészek formájában kínált alternatívák.

Az eredeti optikai dobegység általában kevesebb kompatibilitási problémával rendelkeznek, és ezek használata nem okoz szükségtelen bonyodalmakat a garanciaigénylés során, viszont a hátrányuk a magas vételár. A kompatibilis optikai dobegység gyakran előnyös alternatíva olcsóbban.

A Sharp, japán márka, elsősorban a háztartásokra koncentrálja termékeit. A nyomtató és a szkenner szegmensében azonban szinte kizárólag a nagy vállalatokra összpontosít, és teljes irodai nyomtatási megoldást kínál.

Ha AL-100DR optikai dobegységet vásárol, akkor 1803 hűségpontot kap, amit kedvezményként használhat a következő vásárláskor a TonerPartner weboldalon.

A Sharp AL-100DR - optikai egység, black (fekete) terméket a következő nyomtatókhoz szánják, hasonlóan mint:

SHARP AL-1000
SHARP AL-1001
SHARP AL-1010
SHARP AL-1020
SHARP AL-1041
SHARP AL-1043
SHARP AL-1045
SHARP AL-1200
SHARP AL-1215
SHARP AL-1216
SHARP AL-1217
SHARP AL-1217D
SHARP AL-1220
SHARP AL-1230
SHARP AL-1250
SHARP AL-1251
SHARP AL-1252
SHARP AL-1255
SHARP AL-1300 SERIES
SHARP AL-1340
SHARP AL-1351
SHARP AL-1400 SERIES
SHARP AL-1451
SHARP AL-1452
SHARP AL-1456
SHARP AL-1457
SHARP AL-1457D
SHARP AL-1500
SHARP AL-1520
SHARP AL-1521
SHARP AL-1530
SHARP AL-1530CS
SHARP AL-1540
SHARP AL-1540CS
SHARP AL-1551 SERIES
SHARP AL-1551
SHARP AL-1551CCS
SHARP AL-1551CS
SHARP AL-1552
SHARP AL-1552SG
SHARP AL-1553
SHARP AL-1553SG
SHARP AL-1555
SHARP AL-1556
SHARP AL-1566
SHARP AL-1631
SHARP AL-1641CS
SHARP AL-1642CS
SHARP AL-1645CS
SHARP AL-1651
SHARP AL-1651CS
SHARP AL-1655CS
SHARP AL-1661
SHARP AL-1661CS
SHARP AL-2020
SHARP AL-2021
SHARP AL-2030
SHARP AL-2031
SHARP AL-2040
SHARP AL-2040CS
SHARP AL-2041
SHARP AL-2050
SHARP AL-2050CS
SHARP AL-2051
SHARP AL-2060
SHARP AL-2061

Ez is érdekelheti Önt

TIPP

A nyomtatóba helyezett Sharp AL-100DR - optikai egység, black (fekete) toner még mindig szinte új, de a papíron egyenetlenségek, foltok vagy csíkok vannak? Lehet, hogy a hiba nem csak a festékben van. Talán itt az ideje kicserélni vagy megtisztítani az optikai egységet, amely a lézernyomtatók szerves részét képezi. Tudjon meg többet az optikai egység működéséről és a karbantartásáról.

Elolvasom a cikket »

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Hogyan ismerem fel, hogy a festék eredeti vagy utángyártott?

Eredeti festékeket saját márkanév alatt forgalmazunk (HP, Canon, Epson, Brother egyéb). A Xerox termékek eredeti festékek, amelyek (HP, Canon, ...) nyomtatókhoz is alkalmazhatók. Előnyük az alacsonyabb ár (-25% -35%), valamint OMV ajándékutalványt is adunk ajándékba. A TonerPartner PREMIUM márkanév alatt kompatibilis festékeket árusítunk, amelyekkel az ár akár 80% -át megtakaríthatja! Ezekre a termékekre életre szóló jótállás és garancia érvényes. A legolcsóbb változat az ECONOMY festék, amelyekre azonban nem adunk életre szóló jótállást vagy garanciát a nyomtató károsodása ellen.

Mi a különbség a TonerPartner PREMIUM, a Economy és a Xerox között?

A TonerPartner PREMIUM termékek a saját gyártású termékeink, rendelkezik szükséges tanúsítványokkal. Nyomtatási minőségben egyezik az eredeti termékkel, ezért is életre szóló jótállást kínálunk és ezen felül, ha a nyomtató károsulna a szervizelést a cégünk fizeti. A Xerox eredeti festékkazetták más márkák (HP, Canon,…) nyomtatóihoz is megfelelőek, előnyük az alacsonyabb ár (-25% és 35%), a felelősségbiztosítás és az OMV utalvány, amit a kiválasztott termékhez ajándékba kap. Az ECONOMY festékek a legolcsóbb változat, amelyet csak szövegek nyomtatásához ajánlunk, otthoni használatra. Ezen kazetták esetén nem nyújtunk garanciát a nyomtató károsodása ellen.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mi a különbség azon termékek között, ahol azonos megnevezés szerepel?

Néhány eredeti terméket többféle változatban kínálunk, amelyek csak a csomagolásban különböznek egymástól. Például a HP 650 kazettát egy normál papírcsomagolásban valamint "buborékfóliában" szállítjuk, de megvásárolható egy műanyag csomagolásban is . A két patron pontosan ugyanaz.

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 3207 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 45000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban