Epson T6055 (C13T605500) - patron, light cyan (világos azúrkék)

- 21%

Illusztrációs kép

Epson T6055 (C13T605500) - patron, light cyan (világos azúrkék)
Megr. száma
1IEPB605500CG
OEM
C13T605500
Szín
Világos azúrkék
Kapacitás
110ml
Egységár
327 Ft / ml
Gyártó
Epson
Garancia
24 hónap
Hűségpontok
1801
1 értékelés
Melyik nyomtatókhoz alkalmas a termék?
21-60 munkanap

45 626 Ft

36 020 Ft

28 362 Ft Áfa nélkül

Legalacsonyabb ár az elmúlt 30 napban: 35 205 Ft
21-60 munkanap

36 020 Ft

45 626 Ft

28 362 Ft Áfa nélkül

Ha megvásárolja ezt a terméket, automatikusan ingyen ajándékot kap.

Leírás és specifikációk

Epson T6055 (C13T605500) festékkazetta (inkoust) . Szín: Világos azúrkék. Kapacitás: 110ml.

Erre a festékkazettára nyújtott garancia: 24 hónap. Az Epson T6055 (C13T605500) festékkazetta vásárlásával 1801 hűségpontra tesz szert, amit a következő vásárlásnál kedvezményre válthat.

Segítségre van szüksége az Epson T6055 (C13T605500) utántöltővel kapcsolatban? Tekintse meg a gyakran ismételt kérdéseinket. Amennyiben nem talált választ a kérdésére, írjon nekünk bátran üzenetet a chat ikonra kattintva - a gyakori kérdések listája alatt találja meg. Vásároljon nálunk otthona vagy irodája kényelméből, egy hagyományos bolt meglátogatásának kötelezettsége nélkül.

A Epson T6055 (C13T605500) - patron, light cyan (világos azúrkék) terméket ezekhez a nyomtatókhoz tervezték

EPSON STYLUS PRO 4800
EPSON STYLUS PRO 4880

Paraméterek

Termék típusa
Patron minden nyomtatóhoz, Tintasugaras
Nyomtató márkája
EPSON
Nyomtató modell
EPSON STYLUS PRO 4800, EPSON STYLUS PRO 4880
Nyomtatófesték gyártója
Eredeti

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Hogyan ismerem fel, hogy a festék eredeti vagy utángyártott?

Eredeti festékeket saját márkanév alatt forgalmazunk (HP, Canon, Epson, Brother egyéb). A Xerox termékek eredeti festékek, amelyek (HP, Canon, ...) nyomtatókhoz is alkalmazhatók. Előnyük az alacsonyabb ár (-25% -35%), valamint OMV ajándékutalványt is adunk ajándékba. A TonerPartner PREMIUM márkanév alatt kompatibilis festékeket árusítunk, amelyekkel az ár akár 80% -át megtakaríthatja! Ezekre a termékekre életre szóló jótállás és garancia érvényes. A legolcsóbb változat az ECONOMY festék, amelyekre azonban nem adunk életre szóló jótállást vagy garanciát a nyomtató károsodása ellen.

Mi a különbség a TonerPartner PREMIUM, a Economy és a Xerox között?

A TonerPartner PREMIUM termékek a saját gyártású termékeink, rendelkezik szükséges tanúsítványokkal. Nyomtatási minőségben egyezik az eredeti termékkel, ezért is életre szóló jótállást kínálunk és ezen felül, ha a nyomtató károsulna a szervizelést a cégünk fizeti. A Xerox eredeti festékkazetták más márkák (HP, Canon,…) nyomtatóihoz is megfelelőek, előnyük az alacsonyabb ár (-25% és 35%), a felelősségbiztosítás és az OMV utalvány, amit a kiválasztott termékhez ajándékba kap. Az ECONOMY festékek a legolcsóbb változat, amelyet csak szövegek nyomtatásához ajánlunk, otthoni használatra. Ezen kazetták esetén nem nyújtunk garanciát a nyomtató károsodása ellen.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Mi a különbség azon termékek között, ahol azonos megnevezés szerepel?

Néhány eredeti terméket többféle változatban kínálunk, amelyek csak a csomagolásban különböznek egymástól. Például a HP 650 kazettát egy normál papírcsomagolásban valamint "buborékfóliában" szállítjuk, de megvásárolható egy műanyag csomagolásban is . A két patron pontosan ugyanaz.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 4623 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 50000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

94% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (szeptember)