8 697 Ft
8 610 Ft
6 780 Ft Áfa nélkül
Megr. száma: 1IBRLC125XLCG
OEM: LC125XLC
Melyik nyomtatókhoz alkalmas a termék?
8 697 Ft
8 610 Ft
6 780 Ft Áfa nélkül
Megr. száma: 20100057
OEM: LC125XLC
Melyik nyomtatókhoz alkalmas a termék?
1 630 Ft
1 565 Ft
1 232 Ft Áfa nélkül
Brother LC-125-XL (LC125XLC) festékkazetta (inkoust) . Szín: Azúrkék. Kapacitás: 1200 oldal.
Erre a festékkazettára nyújtott garancia: 24 hónap. A Brother LC-125-XL (LC125XLC) festékkazetta vásárlásával 430 hűségpontra tesz szert, amit a következő vásárlásnál kedvezményre válthat.
Ha szeretne megtakarítani 7 045 Ft forintot, nézze meg az olcsóbb BROTHER LC-125-XL (LC125XLC) - Patron TonerPartner PREMIUM, cyan (azúrkék) kompatibilis festékkazettát is.
Segítségre van szüksége a Brother LC-125-XL (LC125XLC) utántöltővel kapcsolatban? Tekintse meg a gyakran ismételt kérdéseinket. Amennyiben nem talált választ a kérdésére, írjon nekünk bátran üzenetet a chat ikonra kattintva - a gyakori kérdések listája alatt találja meg. Vásároljon nálunk otthona vagy irodája kényelméből, egy hagyományos bolt meglátogatásának kötelezettsége nélkül.
Patron BROTHER DCP-J4110DW
Patron BROTHER DCP-J4110W
Patron BROTHER MFC-J4310DW
Patron BROTHER MFC-J4410DW
Patron BROTHER MFC-J4510DW
Patron BROTHER MFC-J4610DW
Patron BROTHER MFC-J4710DW
Patron BROTHER MFC-J6520DW
Patron BROTHER MFC-J6720DW
Patron BROTHER MFC-J6920DW
Nyomtatási költségeket összehasonlítása
Az oldalankénti költség a kompatibilis utántöltő esetében jelentősen alacsonyabb, mint az eredetivel.
Eredeti patron LC125XLC
Nyomtatók és varrógépek – úgy érzi, hogy nem passzol egymáshoz? Ebben az esetben ismerje meg a Brother márka történetét, amelyet 1908-ban kezdtek írni egy kis szervizben. A tökéletes varrógép iránti vágy, amely felülmúlja a versenytársakat, fokozatosan az alkatrészgyártáson keresztül vezetett egészen 1928-ig, amikor először látott napvilágot Brother varrógép.
Több mint 90 év telt el az első ilyen gép bemutatása óta, amely során a cég fókusza megváltozott, de az innováció és a minőség iránti szenvedély megmaradt. Ezért e márka eredeti tonereinek és patronjainak megvásárlásával nem lőhet mellé. Élvezze a felülmúlhatatlan részleteket és a gyönyörűen élénk színeket.
Tudta, hogy a toner és a patron két különböző kifejezés? Brother LC-125-XL (LC125XLC) - patron, cyan (azúrkék) azon patronokhoz tartozik, amelyekkel csak tintasugaras nyomtatója barátkozik. További információra kíváncsi? Olvassa el cikkünket.
Ha van valami igazán negatív a tintasugaras nyomtatókkal kapcsolatban, az az, hogy a patronok beszerzési ára nagyon magas. Ha Ön eredeti patronokat szokott vásárolni közvetlenül a készülék gyártójától, akkor biztosan egyetért velünk abban, amikor azt mondjuk, hogy konkrétan néhány nyomtatott oldalért elég sok pénzt kell fizetni.
Egy ideje azonban már a piacon vannak alternatív vagy, ha úgy tetszik, kompatibilis patronok harmadik fél gyártóitól. Ezek vagy lényegesen kedvezőbb áron, vagy az eredetivel megegyező áron kaphatók, de lényegesen nagyobb tintamennyiséggel, és így több oldal nyomtatására is képesek. De hogyan viszonyulnak az alternatív patronok az eredetiekhez a nyomtatási minőség tekintetében? Pontosan erre összpontosítottunk az alábbi tesztben, amely minden kérdésére választ ad, és segít Önnek a döntésben, hogy érdemes-e továbbra is eredeti patronokat vásárolnia.
Ha tintasugaras nyomtatója van, akkor nagy valószínűséggel már cserélt patront, miután a régiből kifogyott a tinta. Amikor újat vásárolt, valószínűleg azt tapasztalta, hogy az eredeti és a kompatibilis - vagy ha úgy tetszik, alternatív - patronok mellett a standard és az XL változat közül is választhatott. Nem tudja, mi a különbség közöttük, és mi az, amiben egyformák? Semmi gond. A következő sorokban röviden és világosan elmagyarázzuk Önnek a fő különbségeket.
Cikk megnyitása »Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Hogyan ismerem fel, hogy a festék eredeti vagy utángyártott?
Eredeti festékeket saját márkanév alatt forgalmazunk (HP, Canon, Epson, Brother egyéb). A Xerox termékek eredeti festékek, amelyek (HP, Canon, ...) nyomtatókhoz is alkalmazhatók. Előnyük az alacsonyabb ár (-25% -35%), valamint OMV ajándékutalványt is adunk ajándékba. A TonerPartner PREMIUM márkanév alatt kompatibilis festékeket árusítunk, amelyekkel az ár akár 80% -át megtakaríthatja! Ezekre a termékekre életre szóló jótállás és garancia érvényes. A legolcsóbb változat az ECONOMY festék, amelyekre azonban nem adunk életre szóló jótállást vagy garanciát a nyomtató károsodása ellen.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Mi a különbség a TonerPartner PREMIUM, a Economy és a Xerox között?
A TonerPartner PREMIUM termékek a saját gyártású termékeink, rendelkezik szükséges tanúsítványokkal. Nyomtatási minőségben egyezik az eredeti termékkel, ezért is életre szóló jótállást kínálunk és ezen felül, ha a nyomtató károsulna a szervizelést a cégünk fizeti. A Xerox eredeti festékkazetták más márkák (HP, Canon,…) nyomtatóihoz is megfelelőek, előnyük az alacsonyabb ár (-25% és 35%), a felelősségbiztosítás és az OMV utalvány, amit a kiválasztott termékhez ajándékba kap. Az ECONOMY festékek a legolcsóbb változat, amelyet csak szövegek nyomtatásához ajánlunk, otthoni használatra. Ezen kazetták esetén nem nyújtunk garanciát a nyomtató károsodása ellen.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mi a különbség azon termékek között, ahol azonos megnevezés szerepel?
Néhány eredeti terméket többféle változatban kínálunk, amelyek csak a csomagolásban különböznek egymástól. Például a HP 650 kazettát egy normál papírcsomagolásban valamint "buborékfóliában" szállítjuk, de megvásárolható egy műanyag csomagolásban is . A két patron pontosan ugyanaz.
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.
Számos előnyt biztosítunk a regisztrált ügyfeleink számára.
Szeretné utolsó rendelését megismételni, hogy ne kelljen minden terméket egyesével kikeresnie?
A regisztráció sok előnnyel jár
Még nincs nálunk felhasználói fiókja? Regisztráljon.