BROTHER címkenyomtató PT-D210 - 12mm, TZe szalagok - jelölő
22 850 Ft
17 992 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
BROTHER PT-D210 - címkenyomtató
EAN: 4977766757362
Típus: mobil vonalkódnyomtató
Nyomtatási technológia: Termikus transzfer
Felbontás: 180 dpi
A funkciók áttekintése
Klasszikus és dekoratív címkéket készíthet gyorsan és egyszerűen.
A címkék rendkívül tartósak, és kiválóan alkalmasak kábelek, fiókok, mappák és egyebek címkézésére.
A 27 beépített sablon segítségével stílusos címkéket készíthet.
15 karakteres grafikus kijelző a címkeszerkesztés megkönnyítésére.
Nagy nyomtatási sebesség 20 mm/mp.
Tartós címkék, könnyen lehúzható
A Brother TZe laminált szalagkazetták számos színben és szélességben kaphatók.
A címkéket úgy tervezték, hogy ellenálljanak a szélsőséges hőmérsékletnek, a napfénynek és a fokozott páratartalomnak.
Ellenáll a kopásnak és a vegyi anyagoknak is.
A csomag a következőket tartalmazza
- Címkenyomtató PT-D210
- Fehér kazetta fekete nyomtatott szalaggal
Szükség van 6 mikro-akkumulátorra vagy hálózati adapterre (opcionális tartozék).
Műszaki adatok
- Használat: iroda
- Maximális szalagszélesség: 12 mm
- Automatikus kikapcsolás: igen
- Vágás típusa: teljes
- Kijelző: egysoros LCD kijelző, 1 x 15 karakterrel
- Billentyűzet típusa: QWERTZ
- Nyelvek: angol, német, francia, spanyol, portugál, olasz, holland, dán, norvég, svéd, finn, magyar, cseh, lengyel, román, szlovén, szlovák, szlovák, horvát, török, brazil.
- Memóriahely: 30
- Technológia: hőátvitel
- Egységek beállítása: mm / hüvelyk
- Energiaellátás: 6 x AAA alkáli elem vagy opcionális hálózati adapter.
Garancia
3 év garancia a Brother weboldalán történő ingyenes regisztráció után.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.