Spectrum Filament Premium PLA 1000g, sárkánypiros

Illusztrációs kép

Spectrum Filament Premium PLA 1000g, sárkánypiros
Spectrum Filament Premium PLA 1000g, sárkánypiros
Megr. száma
13UUPRDBAFPXG
Gyártó
Spectrum
Hűségpontok: 2492
0 értékelés
Elfogyott

Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.

Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

Spectrum 3D filament, Prémium PLA, 1,75mm, 1000g, sárkánypiros

Áttekintés

A Premium PLA egy kiváló minőségű, polilaktid alapú, biológiailag teljesen lebomló szál.

Színek

A gondosan kiválasztott színkoncentrátumok a Premium PLA-ból készült termékeknek intenzív színeket biztosítanak széles spektrumban.

Tapadás és zsugorodás

Rendkívül hatékony nyomtatást biztosít, a nyomtatott elemek rendkívül jó tapadásával és nagyon alacsony zsugorodással a feldolgozás során.

Nagy formátumú nyomtatók

Ideális a zárt nyomtatókamra nélküli nagy formátumú 3D nyomtatókhoz.

Minőség és eredmények

A prémium PLA kiváló felületi minőséget és részletességet biztosít, és megbízható eredményeket nyújt.

Jellemzők

  • Biológiailag lebomló nyersanyagokból készült
  • Jó mechanikai tulajdonságok (nagy keménység és tartósság)
  • Felhasználóbarát
  • Magas esztétikai felületi minőség
  • Jó nagy felbontású alkatrészek készítéséhez
  • A nyomtatott elemek nagy merevsége
  • Viszonylag alacsony olvadási hőmérséklet
  • Nincs zsugorodás hűtés után

Alkalmazás

Ennek a szálnak a felhasználása alkalmas háztartási eszközök, oktatási projektek, koncepció és demó prototípusok készítésére tervezett alapanyagokból, ipari tervezéshez, valamint öntvények és öntőformák készítéséhez.

Szál specifikációk

  • Szál átmérő: 1.75mm
  • Sűrűség: 1.24g/cm3
  • Extrudálási hőmérséklet: 185-215°C
  • Pad hőmérséklet: 0-45°C
  • Nyomtatási sebesség: 40-150mm/s

Ez is érdekelheti Önt

Keressük a legjobb mini nyomtatót: A legjobb hordozható és zsebméretű nyomtatók Hogyan válassza ki a megfelelő töltetet 3D nyomtatójához? Hogyan válasszunk otthoni nyomtatót: Fő kiválasztási paraméterek Mi a teendő, ha a nyomtató rosszul nyomtat, avagy a leggyakoribb nyomtatási problémák és azok megoldása Hogyan működik egy 3D nyomtató: alapvető 3D nyomtatási technológia Tonerek cseréje a nyomtatóban: Mire kell figyelni, hogy az új toner hibátlanul működjön? Hogyan csatlakoztassa a nyomtatót a számítógéphez, és nyomtasson 5 perc alatt A 4 leggyakoribb Canon nyomtatóprobléma és megoldásuk 3D toll: Útmutató kezdőknek Milyen (olcsó) alkalmi nyomtatót válasszon? Olcsó nyomtató otthonra? Akár 60 000 Ft-ba is belefér Papírelakadás a nyomtatóban: 5 leggyakoribb ok és azok megoldása Mit jelentenek a nyomtató nevében szereplő betűk? Hova dobjuk ki a nyomtatónkat: 4 hely, ahol átveszik Időszerű és alapos nyomtatókarbantartás - kevesebb probléma Ipar, űrhajózás és orvostudomány: mire használják a 3D nyomtatást? 6 tipp kiváló minőségű, nagy formátumú (A3, A2 és A1) nyomtatáshoz Egy nyomtató is okozhat örömet a karácsonyfa alatt. Melyiket válassza? Íme 10 ötlet. Nyári forróság: Mit tegyünk, hogy a készülékek ne forrósodjanak fel? Hogyan válasszunk nyomtatót az irodába anélkül, hogy ráfáznánk? Hogyan kell megfelelően gondoskodni a nyomtatóról? Nyomtatási szótár avagy Fogalmak, amelyek a nyomtatásnál elkerülhetetlenek

Paraméterek

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 3425 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 46000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

94% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban