Xerox WorkCentre 6515V_DN, színes lézer. Többfunkciós, A4, 28PP, duplex lapadagoló, USB / Ethernet, 2 GB RAM
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Nyomtatás
Az első oldal megjelenési ideje, nyomtatás: Akár 12 másodperc színes / 12 másodperc fekete-fehér
Oldalleíró nyelvek (PDL): Adobe PostScript 3™, PCL 5e, 6, PDF, TIFF
Nyomtatási funkciók: Banner ívek, Füzetnyomtatás, Borítékok, Tervezési mód, Oldalhoz igazítás, N oldal, Fóliák, PANTONE Color Jóváhagyott, Személyes nyomtatás, Poszternyomtatás, Ellenőrző nyomtatás, RAM csatlakoztatása, Futtatás funkció Fekete, Tárolt nyomtatás, Biztonságos Nyomtatás, oldalelválasztó, egyszínű szimulációk, vízjelek
Másolás
Első oldalig eltelt idő, másolás: Akár 12 másodperc fekete / 12 másodperc színes
Maximális másolási felbontás: 600 x 600 dpi
Másolási funkciók: Automatikus háttérelnyomás, Könyvmásolás, Könyvmásolás középső törléssel, Összehasonlítás, Oldalfényerő-szabályozás, Éltörlés, Személyi igazolvány másolása, Képeltolás, N-up, Eredeti típusa, Kicsinyítés / Nagyítás 25% - 400% , Mintamásolás , Élesség3
Fax
Fax tömörítés: JBIG, MH, MMR, MR
Faxszolgáltatások: Faxküldés, Késleltetett fax, Faxcímjegyzék (legfeljebb 200 gyorstárcsázás), Faxtovábbítás e-mailre, Faxtovábbítás és helyi nyomtatás, Faxelfogás fizetés, Szavazás, Biztonságos Fax: Fogadás *
* - Analóg telefonvonal szükséges
Szkennelés
Szkennelt dokumentumok tárolása: Szkennelés alkalmazásba (TWAIN hálózat), Szkennelés e-mailbe (SMTP), Szkennelés e-mailbe (helyi címjegyzék vagy LDAP integráció), Szkennelés helyi számítógépre, Szkennelés Mac 10.9-re vagy újabb (hálózati / Mac ICA), szkennelés Több célállomásra egyetlen szkennelési munkán belül, Szkennelés hálózatra (FTP / SMB-n keresztül), Szkennelés hálózati számítógépre (SMB / FTP), Szkennelés USB-memóriaeszközre, Szkennelés WIA-ra (WSD szkennelés), Szkennelés TWAIN / WIA interfészen keresztül
Szkennelési felbontás (optikai): 600 x 600 dpi
Médiafeldolgozás
Papírkapacitás
Tálca (kézi adagolási pozíció): 50 lap
1. tálca: 250 lap
2. tálca (opcionális): 550 lap
Papírméret
Tálca (kézi adagolási pozíció): Egyedi méretek: 76 x 127 mm - 216 x 356 mm
1. tálca: Egyedi méretek: 76 x 148 mm - 216 x 356 mm
2. tálca (opcionális): Egyedi méretek: 148 x 191 mm - 216 x 356 mm
Média típus
Tálca (kézi adagolási pozíció): kötés, kartonpapír, egyedi méretek, borítékok, fényes kartonpapír, lyukasztás, címkék, fejléc, könnyű kartonpapír, könnyű fényes kartonpapír, teljes papír, előre nyomtatott űrlapok, újrahasznosított papír
1. tálca: kötés, kartonpapír, egyedi méretek, borítékok, fényes kartonpapír, lyukasztás, címkék, fejléc, könnyű kartonpapír, könnyű fényes kartonpapír, teljes papír, előre nyomtatott űrlapok, újrahasznosított papír
2. tálca (opcionális): Kötés, kartonpapír, egyedi méretek, borítékok, fényes kartonpapír, lyukasztás, címkék, fejléc, könnyű kartonpapír, könnyű fényes kartonpapír, teljes papír, előnyomott űrlapok, újrahasznosított papír
Kimeneti kapacitás: 150 lap
Műszaki adatok
Energiafogyasztás: 350 W (üzemben), 51 W (készenléti)
Felmelegedési idő (energiatakarékos módból): 27 másodperc
ENERGY STAR: ENERGY STAR minősítéssel
Hőmérséklet (üzem közben): 5 - 32 °C
Relatív páratartalom (üzemi): 15-85% relatív páratartalom (valós páratartalom) (nem vezető)
Minimális méretek (SzxMxM): 420 x 506 x 500 mm
Súly: 30,7 kg (perc)
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.