Canon PIXMA TR4650 nyomtató fekete - színes, MF (nyomtatás, fénymásoló, szkennelés, felhő), ADF, USB, Wi-Fi
30 500 Ft
29 585 Ft
23 295 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Canon PIXMA nyomtató TR4650 fekete
A Canon PIXMA TR4650 egy kompakt 4 az 1-ben multifunkciós nyomtató, amely ideális otthoni használatra és otthoni munkavégzésre.
Egyszerű csatlakozás és vezérlés
A Wi-Fi és a felhőalapú támogatással a nyomtatót könnyű csatlakoztatni. A Canon PRINT alkalmazással a kezelés egyszerű.
Egyszerű beállítás és intelligens kialakítás
A nyomtató könnyen beállítható az okostelefonos alkalmazásból vagy az internetről. A felhasználóbarát funkciók közé tartozik az egyszerű tintapatroncsere és a továbbfejlesztett papírbetöltés.
Minőségi nyomtatás
A pigmentált fekete tinta biztosítja az éles szöveget, míg a színes festékalapú tinták gazdag színeket eredményeznek a dokumentumokban és a fényképeken egyaránt.
Környezetbarát
A nyomtató csomagolása kevesebb műanyagot tartalmaz, ami csökkenti a környezetre gyakorolt hatást.
Papír- és időmegtakarítás
Az automatikus kétoldalas nyomtatás és a 20 lapos ADF a többoldalas dokumentumok másolásához és beolvasásához növeli a hatékonyságot.
Műszaki adatok:
- Modell: PIXMA TR4650 / PIXMA TR4651
- Jellemzők: Wi-Fi, nyomtatás, másolás, szkennelés, fax és felhőcsatlakozás
- Nyomtatási felbontás: akár 4.800 × 1.200 dpi
- Nyomtatási technológia: 2 FINE patron (BK, CL)
- Fekete-fehér nyomtatási sebesség: Kb. 8,8 ford/perc
- Színes nyomtatási sebesség: Kb. 4,4 fordulat/perc
- Fotónyomtatási sebesség: 10 × 15 cm (4" × 6") szegély nélküli nyomtatás: kb. 65 másodperc.
A szállítás tartalmazza:
- 4 az 1-ben nyomtató - PIXMA TR4650 sorozat
- 2 FINE patron
- Tápkábel
- Fax/telefon kábel
- Kézikönyvek és egyéb dokumentumok
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.