HP All-in-One Ink Smart Tank 720 (A4, 15/9 oldal/perc, USB, Wi-Fi, nyomtatás, szkennelés, másolás)
144 760 Ft
122 310 Ft
96 307 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
HP All-in-One tinta Smart Tank 720
EAN: 195908302995
Funkció és teljesítmény
Jellemzők: nyomtatás, szkennelés, másolás, Wi-Fi.
Nyomtatási sebesség: fekete-fehérben akár 15 oldal/perc, színesben akár 9 oldal/perc.
Üzemi terhelés: havonta legfeljebb 5000 oldal.
Ajánlott oldalszám havonta: 400 és 800 között.
Felhasználók száma: 1-3.
Nyomtatási technológia és nyomtatási minőség
Nyomtatási technológia: HP Thermal Inkjet.
Nyomtatási minőség: fekete-fehér nyomtatás akár 1 200 x 1 200 dpi, színes nyomtatás akár 4 800 x 1 200 dpi.
Vezeték nélküli csatlakoztathatóság és kompatibilitás
Mobil nyomtatás: AirPrint, Mopria, Android, HP Smart, Wi-Fi Direct.
Kompatibilis operációs rendszerek: Windows 10, 7; macOS v10.14 Mojave, v10.15 Catalina, v11 Big Sur.
Papírkezelés
Beviteli kapacitás: legfeljebb 250 lap.
Kimeneti kapacitás: legfeljebb 100 lap.
Kétoldalas nyomtatás: Automatikusan.
Szkenner és másolás
Szkenner típusa: csak síkágyas szkenner.
Másolási sebesség: Fekete-fehér másolás akár 13 példány/perc, színes másolás akár 6 példány/perc.
Tápellátás és energiafogyasztás
Teljesítmény: bemeneti feszültség: 100-240 V.
Energiafogyasztás: 0,10 watt (kikapcsolt üzemmód), 2,00 watt ( alvó üzemmód).
Méretek és súly
Méretek: 42,75 x 36,40 x 19,86 cm.
Súly: 6,38 kg.
Mit tartalmaz a doboz
- HP Smart Tank 720 All-in-One.
- 3x 135ml eredeti HP GT53XL fekete tintapalack.
- Eredeti HP GT52 színes tintapalackok.
- Tápkábel.
- Fekete és háromszínű HP nyomtatófej.
- Beállítási útmutató.
- Referencia kézikönyv és egyéb dokumentáció.
Garancia
Garancia: regisztráció után akár 3 év kiterjesztett garancia.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.